prof. dr. Melissa Tuytens
- ORCID iD
-
0000-0001-9934-9445
Show
Sort by
-
- Journal Article
- open access
The role of self-efficacy on feelings of burnout among Flemish school principals during the COVID-19 pandemic
-
The alignment of supervision and supporting practices for novice teachers in secondary schools
-
Begeleiding en beoordeling van startende leraren, een onmogelijke combinatie?
-
A focus on students’ and teachers’ learning through strategic human resource management
-
Strategic human resource management in primary and secondary schools : an explorative study in Flanders (Belgium)
-
- Miscellaneous
- open access
Psychosociaal welzijnsbeleid als onderdeel van strategisch personeelsbeleid in scholen : inspiratiegids
(2022) -
- Miscellaneous
- open access
Psychosociaal welzijnsbeleid als onderdeel van strategisch personeelsbeleid in scholen : wetenschappelijk rapport
(2022) -
Raamwerk voor de opvolging van professionalisering van schoolleiders
(2022) -
- Journal Article
- A2
- open access
Connecting the dots in education for newly arrived migrant students in Flanders
-
- Conference Paper
- C3
- open access
Supporting beginning teachers in South Africa : a mixed method study