Show
Sort by
-
Understanding New Product Strategy: A Meta Analysis.
-
Application service outsourcing: an empirical test of a governance value analysis
-
The impact of quality on store loyalty: a contingency approach
-
Tegendraadse opinies over de nieuwe economie
-
The opening and reading behavior of business to business direct mail
-
Winkeltrouw bevorderen via relatiemarketing
-
Business domain definition practice: does it affect organisational performance?
-
Op zoek naar toenemende meeropbrengsten
-
Is marktgerichtheid lonend voor Nederlandse ondernemingen?
-
De relatie tussen marktgerichtheid en bedrijfsprestaties
-
Restructuring European supply chains by implementing postponement strategies.
-
Wharton on dynamic competitive strategy
-
Flexibiliteit als concurrentiewapen
-
De adoptie van ICT door marketingafdelingen in België
-
ICT-mogelijkheden vaak onbenut
-
Non-probability sampling for WWW surveys : a comparison of methods
-
Reconfiguring logistics systems through postponement strategies
-
Strategische heroriëntaties van de biologische metafoor van de onderneming
-
The service profit chain
-
Wharton on dynamic competitive strategy
-
The boundaryless organization
-
De dood van de concurrent
-
Efficient consumer response: Cui bono?
-
Co-opetition
-
Wie surft?
-
The implementation of postponement: different challenges for American and European companies
-
Exploratory Results on the Moderating Influence of Strategy on the Market Orientation Performance Relationship
-
The moderating Influence of Strategy on the Market Orientation-Performance Relationship
-
Results on the generation and dissemination of market information by the service function
-
Business domain definition and performance: an exploratory empirical study in a turbulent environment
-
The relationship between mission and performance: an exploratory investigation
-
Competive boundary determination and performance: an empirical investigation in turbulent and stable industriens
-
Integrale dienstverlening: over onderliggende dimensies en probleemgebieden
-
Frederick Reichheld : the loyalty effect
-
Paul Postma, Het nieuwe marketing-tijdperk: feesten, vrijen en frauderen
-
Attitudes towards and effects of multi media in business markets: a cross sectional study
-
Adoptie ICT bij Belgische B-t-B bedrijven
-
Flexibiliteit in een creatieve dialoog tussen praktijk en wetenschap. Holland Management Review, nr. 61, Elsevier Bedrijfsinformatie, 1998, p. 85-86.
-
Uitgestelde productie; van uitstel komt betere afstemming; Holland Management Review, nr. 58, Elsevier Bedrijfsinformatie, 1998, pp. 67-74.
-
Industriële dienstverlening. Kluwer Bedrijfsinformatie, Deventer, 1998, p. 253, ISBN 90-267-2646-5, 253 p.
-
Bundling strategies in highly competitive environments, Management Jaarboek 1998 ? Roularta Books & Vlaams Management Associatie, pp. 152-157, ISBN 90-546-634-1.
-
Creatieve segmentatie van gebruikersgroepen van multimediale diensten, MEMO; Nederlands-Vlaamse Academie voor Management, jg. 6, nr. 3, november-december, 1996, 3-16.
-
Adoptie van technologische diensteninnovaties'. Mark-it, 1996, Vol. 5, n° 2, pp. 21-24.
-
De betekenis van increasing returns voor managementvraagstukken. Universiteit van Nyenrode, Breukelen, Nyenrode University Press, 1999.