Greta Verleye 1 – 6 of 6 publications Show 10 5 10 15 20 50 100 250 Sort by year (new to old) Actions Filter publications Download search results Subscribe to news feed Add to list Book Chapter Call Centers: toegevoegde waarde voor de marketeer door e-CRM. Greta Verleye and J DE BOEL (2001) Marketing Doen en Denken. p.109-112 Add to list Conference Paper C1 Brand personality as weapon in the battle for shelfspace E LOIX, Greta Verleye and R PEPERMANS (2000) IAREP/SABE 2000 Proceedings. Add to list Conference Paper C1 The impact of corporate citizenship on job involvement Greta Verleye (2000) IAREP/SABE 2000 Proceedings. Add to list Conference Paper C1 Pegasus: closing the gap between quantitative and qualitative consumer research. Greta Verleye and C BROEKAERT (2000) Interpretive Consumer Research. p.132-147 Add to list Miscellaneous Informatie op zoek naar de consument. Greta Verleye and J DE BOEL (2000) Jaarboek Stichting Marketing. p.27-34 Add to list Journal Article A2 Behandeling van leeftijdsgerelateerde geheugenklachten met een Ginkgo-biloba extract M Brautigam, FA Blommaert, Greta Verleye, J Castermans, ENH Jansen Steur and J Kleijnen (1999) NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYTOTHERAPIE. 12. p.13-19