Show
Sort by
-
Bridging the Faultline gap: Faultline deactivation and leadership in crossed-groups social dilemmas.
(2013) -
On becoming a beyonder!
-
On becoming a beyonder: transcending average leadership
(2011) -
Bedrijfskunde
(2010) -
Cognitive styles and person-environment fit: investigating the consequences of cognitive (mis)fit
-
Institutional imperatives versus emergent dynamics: a case study on continuous change in higher education
-
Organizational change questionnaire - climate of change, processes and readiness: Development of a new instrument
-
Learning mode of small business owners in Belgium
-
A case study of arteconomy: building a bridge between art and enterprise: Belgian businesses stimulate creativity and innovation through art
-
The challenges of internationalization from foreign and local student's perspectives: the case of management school
-
Development and validation of the Cognitive Style Indicator
-
An analysis of differences in work motivation between public and private sector organizations
-
Het innovatieproces in grote bedrijven en KMO's
(2007) -
Grootmeester in teamwerk
(2007) -
Bestaat er zoiets als goed management?
-
- Miscellaneous
- open access
Learning mode of small business owners
-
Grootmeester in beslissen
(2006) -
Opvoeden in de klas: wegwijzer voor leerkrachten
(2006) -
Managing with style: a qualitative study on how cognitive styles influence managerial behaviour
-
Searching the heffalump: using traits and cognitive styles to predict entrepreneurial orientation
-
Hunting the Heffalump: can trait and cognitive characteristics predict entrepreneurial orientation?
-
More management concepts in the academy: internationalization as an organizational change process
-
The cognitive style indicator: development and validation of a new measurement instrument
-
The cognitive style indicator: development of a new measurement instrument
-
The cognitive style indicator: development and validation of a new measurement tool
-
Personality Dynamics
-
Values, Attitudes and Emotions
-
Communication
-
Leadership
-
Corporate Social Responsibility and ethics
-
In search for the heffalump: an exploration of the cognitive style profiles among entrepreneurs
-
In search for the heffalump: an exploration of the cognitive style profiles among Flemish entrepreneurs
-
Change, Learning and Performance: Three of a kind?
-
Praktijkboek Ondernemend Veranderen
(2004) -
Stapstenen naar het geluk
(2004) -
Individual differences in cognitive styles: development, validation and cross-validation of the cognitive style inventory
-
Linking cognitive styles and values
-
The field of cognitive styles: from a theoretical review to the construction of the cognitive style inventory
-
Entrepreneurial learning
-
Het maakt wel degelijk verschil: vrouw-manverschillen en reclame
-
A framework for assessing commitment to change: process and context variables of organizational change
-
Lessen uit emotionele intelligentie. Meer oog voor jezelf en anderen.
(2002) -
Opvoeden in de klas: wegwijzer voor leerkrachten
(2002) -
Organisaties op scherp: Hoe slimme managers verandering aansturen.
(2002) -
Linking cognitive styles and values
-
De coach maakt het minder eenzaam aan de top
-
Emotionele intelligentie: uitstekende voelhorens
-
Hoe leiders creatieve spanning, taakspanning en leerspanning met elkaar verbinden
-
De rol van de HR-manager bij verandering? Een hoog gehalte aan schone schijn
-
Mensen maken waarden, waarden maken mensen
(2000) -
Werken in teams: onderzoek naar het profiel van aggregaatsstudenten
-
Communicatie over klaslokalen heen
-
De hogeschool als lerende organisatie.
-
Leerkrachtengroepen en een projectmatige aanpak van onderwijsinnovatie
-
The concept and practice of a school-based management contest: Integration of leadership development and organizational learning
-
De rol van de relaties tussen TSO-BSO-scholen en bedrijven in het schoolbeleid
-
Het Lerend Vermogen van Organisaties
-
Voortgezette beroepsopleiding
-
Een instrumentarium voor het voeren van een vormingsbeleid in een Belgische onderneming
-
Leren om te groeien. Een nieuwe kijk op vorming
-
Opvoeden in de klas: wegwijzer voor leerkrachten
(1996) -
Learning Management
-
Schoolcultuur
-
Lerend Management. Verborgen krachten van managers en organisaties
(1994) -
Elf bedenkingen bij management audits: reflectie vanuit de theorie van de lerende organisatie
-
Vorming, training en opleiding /
(1994) -
De Raad van Bestuur: Vergadertechnieken
-
Management: een voortdurende keuze tussen continuïteit en vrandering
-
Management: een voortdurende keuze tussen continuïteit en verandering
-
Vorming in het bedrijfsleven: strategische opties
-
Optimalisatie van leermechanismen in peterschapsprojecten tussen technische scholen en bedrijven. De Vlerick School voor Management, Universiteit Gent, 1996.
-
De rol van de relaties tussen TSO-BSO-scholen en bedrijven in het schoolbeleid. De Vlerick School voor Management, Universiteit Gent, 1996.
-
Samenwerking tussen secundaire scholen met het oog op de vorming van samenwerkingsverbanden. Voordelen en knelpunten. De Vlerick School voor Management, Universiteit Gent/ KU Leuven, 1997.
-
Effectiviteit van lokale schoolorganisaties: een onderzoek naar de draagkracht en de veranderingscapaciteit van schoolteams in functie van effectieve schoolorganisaties in het secundair onderwijs. De Vlerick School voor Management, Universiteit Gent/ KU Leuven, 1996.
-
Planning, procedures, afpuntlijsten,... Uitstekende middelen om leereffec ten te bewaren. Schoolleiding en -begeleiding. Aflevering 4, april 1992.
-
Veranderen is eenvoudig. Theorie en praktijk van de lerende organisatie. Rapport van het Gemeentekrediet-Impulscentrum 'De Lerende Organisatie', De Vlerick School voor Management, 1993.
-
Evaluatie van bestuurs- en medezeggenschapsorganen in het HOBU. Onderzoek in het kader van het Onderwijskundig Beleids- en Praktijkgericht Wetenschappelijk Onderzoek (OBPWO-97.10), 2000.
-
Een vergelijkend onderzoek naar de meerwaarde van de inschakeling van multimedia bij vorming, training en opleiding. (IWT- Medialab onderzoek nr. 960032), 2000.
-
Die Hochschule als eine lernende Organisation. Die lernende Organisation, für eine bessere Verbindung zwischen Arbeitsmarkt und Hochschulunterricht. Bericht der XIIten Deutsch-Niederländisch-Flämischen Hochschulkonferenz, Mechelen-Antwerpen, 25-27 oktober 1998, 1999, pp. 89-99.
-
De rol van schoolbesturen in het schoolmanagement. Uitgeverij Garant, 1999, pp. 302.