Jacques De Rijcke 1 – 7 of 7 publications Show 10 5 10 15 20 50 100 250 Sort by year (new to old) Actions Filter publications Download search results Subscribe to news feed Add to list Book Editor Handboek marketing Jacques De Rijcke (UGent) (2000) Add to list Book Chapter Marktsegmentatie Jacques De Rijcke (UGent) and Patrick Van Kenhove (UGent) (2000) Handboek marketing. p.169-187 Add to list Book Chapter Kritische marketing thema's in het nieuwe millenium. Jacques De Rijcke (UGent) (2000) Marketing denken en doen, Marketing Jaarboek. p.77-78 Add to list Miscellaneous De marketinginvalshoeken, anno 2000 Jacques De Rijcke (UGent) (2000) Management Jaarboek 2000. p.77-78 Add to list Miscellaneous Een brug naar de marketingbijdragen Jacques De Rijcke (UGent) (1996) R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, p. 69. Add to list Miscellaneous Hoe kijkt de manager naar marketing ? Een terugblik en een blik vooruit Jacques De Rijcke (UGent) (1996) R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw. p.70-74 Add to list Book Handboek Marketing. Garant, Leuven, 2000, 615 p. Jacques De Rijcke (UGent)