Show
Sort by
-
Vakoverschrijvend Practicum: een vernieuwde benadering van het natuurkundepracticum voor bachelor burgerlijk ingenieur
-
Curios: an open source assessment tool for large scale applications
-
Leren met simulatieprogramma's: kwantum tunneling modelleren in het practicum fysica
-
Fysica in het hoger onderwijs: actuele problemen en ontwikkelingen
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Leren met simulatieprogramma's: kwantum tunneling modelleren in het practicum natuurkunde
-
Minerva: de digitale leeromgeving van de Universiteit Gent
-
Een krachtige leeromgeving voor een activerend practicum fysica: ELO4PFYS
-
Improving the usefulness of concept maps as a research tool for science education
-
An electronic learning environment for physics laboratory work: ELO4PFYS
-
An electronic learning environment for physics laboratory work: ELO4PFYS
-
A web-based interactive tool for teaching electrical circuits: the 'circuitbuilder' physlet
-
Enhancing the effectiveness of physics lecture demonstration by peer instruction: a case study
-
Wetenschapsdidactiek : actuele perspectieven
-
Implementation and evaluation of a course concept based on reusable learning objects
-
Peer instruction: a case study for an introductory magnetism course
-
Concept Mapping as a Research Tool for Engineering Students' ideas about the Atom.
-
The impact of Peer Instruction on student's achievement for an Introductory Physics Course.
-
Designing digital resources for physics and mathematics courses.
-
Physics Education and ICT: a case study for a Quantum Physics Course for Engineers.
-
Developing ICT based Learningware for Physics.
-
The 'CircuitBuilder' physlet, an interactive tool to simulate elementary electrical circuits.
-
Designing digital resources for a physics course.
-
Phys4all: a database driven learning environment
-
Concept maps as an assessment tool for physics education
-
The impact of ICT-based learningware for quantum physics
-
Evaluation of a New Instructional Model and Learningware for an Introductory Quantum Physics Course
-
Risultati nelle Fiandre
-
An International Inquire on the Opinions of Practising Physics Teachers on Initial Teacher Training in the Frame of Eupen Activities
-
Een overzicht van de resultaten van de Eupen enquĂȘte voor Vlaanderen
-
Physics teachers at secondary schools in Flanders.
-
Evaluation of IT course material in the context of an acoustic design project.
-
Physics education and information technology: a case study for a quantum physics course
-
ICT based learningware for a quantum physics course
-
Het verborgen curriculum onder de loep genomen: wat verwachten uw leerlingen van fysica?
-
Geschiedenis en filosofie van de wetenschappen in de lerarenopleiding: een pleidooi.
-
Testing science and engineering students: the force concept inventory
-
Internet in de lessen fysica
-
Studentenverwachtingen omtrent kandidatuursfysica: een onderzoek naar het verborgen curriculum