Naïma Lafrarchi
- ORCID iD
-
0000-0003-0320-3754
Show
Sort by
-
Controversiële thema’s in de geschiedenisles : een opstap naar dialoog en reflectie
-
Historische empathie als diverssensitieve competentie in het Vlaamse geschiedenisonderwijs : kwaliteitsvolle leermiddelen inzetten bij controversiële en sensitieve onderwerpen
-
Controversiële thema's in de geschiedenisles : leerkansen voor dialoog en reflectie
-
De waarde van erfgoed en historische distantie om controversiële onderwerpen makkelijker bespreekbaar te maken in het onderwijs
-
- Conference Paper
- C3
- open access
Teaching as a roller coaster : encountering and embracing the unknown
-
- Journal Article
- A1
- open access
Teachers’ responses to ethnic discrimination : an exploratory study in Flemish secondary schools
-
School culture as a means to inclusion, well-being and beloning
(2023) -
Controversial and sensitive narratives : historical empathy as a toolbox
-
Samen leren uit het verleden : hoe omgaan met gevoelige thema’s?
-
Keynote : diversiteit op school
(2023)