- ORCID iD
-
0000-0003-4219-7174
Show
Sort by
-
The complexity of team teaching models : the relationship with collaboration and shared responsibility
-
Teamteaching in Vlaanderen : de implementatie, beweegredenen en effecten voor leerlingen
-
Teaching for global citizenship in European classrooms : an international dimension in teacher education curricula via a blended intensive programme
-
Unveiling teacher profiles based on teaching behavior in team teaching
-
- Journal Article
- A2
- open access
Een video-annotatietool die duurzame feedbackpraktijken voor student-leraren faciliteert : de ontwikkeling van VITALE TEACH
-
- Journal Article
- A1
- open access
Mentor teachers’ professional vision : a study of the differences with classroom teachers and student teachers
-
- Journal Article
- A2
- open access
Continue professionalisering van leraren als aanpak voor het lerarentekort : inzichten vanuit de onderzoeksgroep LOPO
-
- Journal Article
- A2
- open access
Collaboration and shared responsibility in team teaching : a large-scale survey study
-
Een reflectie-instrument voor teamteachers : samenwerking en gedeelde verantwoordelijkheid tussen leraren
-
Collaboration and shared responsibility in team teaching : development of an instrument