Show
Sort by
-
“If you want to be a writer, you have to be a reader first” : effectiever en efficiënter leren lezen met het UGent-leerpad ‘Academisch lezen in een notendop’
-
Generatieve AI als partner voor taalontwikkelend lesgeven in het hoger onderwijs
-
Is collectief of comparatief constructief? Effectmeting van feedback op schrijftaken in een grote studentengroep
-
Meertaligheid bij studenten bevorderen en benutten : een stand van zaken in het Nederlandstalige hoger onderwijs
-
Voorbereidingstrajecten voor vluchtelingen en anderstalige nieuwkomers
-
Stapsgewijze inbedding van een leerlijn academische taalvaardigheid
-
Observeer een peer : een digitaal leerpad naar schrijfsucces
-
Taalbeleid en taalondersteuning : wat werkt? Inspiratie en praktijkvoorbeelden uit het hoger onderwijs
Dirk Berckmoes, Pieterjan Bonne, Jordi Heeren, Mit Leuridan (UGent) , Ilse Mestdagh and Joke Vrijders(2019)