- ORCID iD
-
0000-0003-2518-8575
Show
Sort by
-
Inspirerend, nabij, persoonlijk en verbindend
(2023) Cultuurdagen. -
Op een boerenrug gezeten? Standenongelijkheid en satire tijdens de Franse Revolutie
-
Dealing with a canon : teaching history in Flanders using a constructivist approach to heritage
-
Over de metaforische kloof : een reflectie vanuit een dubbelrol tussen onderzoek en praktijk
-
- Journal Article
- A1
- open access
Safeguarding intangible cultural heritage and formal education : comparison of policies between Türkiye and Flanders (Belgium)
-
- Journal Article
- A2
- open access
Vlaamse cultuureducatie en het geschiedenisonderwijs : een geïntegreerde benadering?
-
Multiperspectiviteit in de vakdidactiek Cultuurwetenschappen
-
Omeka S in de klas : integratie van onderzoekscompetentie en digitale competentie in het schoolvak geschiedenis
-
Heritage and historical inquiry : a case study
-
Van sport tot spoel : een blik op de geschiedenis van een veelzijdige locatie aan de Lange Akker