- ORCID iD
-
0000-0003-3181-8764
Show
Sort by
-
- Conference Paper
- open access
Exploring Vocabulary Acquisition in Emergent Bilingual Children: A Comparative Study of Three Interactive Book Reading Approaches
-
Read with me, I will learn words : effects of an interactive book reading intervention on first graders' expressive target vocabulary
-
Rapport bij het piloottraject #iedereenvoorlezen, een hybride professionaliseringstraject rond interactief voorlezen. Monitoring van leraarcompetenties
(2024) -
Voorlezen in (inter)actie : impact van het tweejarige hybride professionaliseringstraject #iedereenvoorlezen
-
Pre-service primary school teachers’ beliefs on interactive book reading in multilingual contexts
-
Voorlezen in (inter-)actie!
-
Het effect van interactief voorlezen op de woordenschat van kinderen in het 1e leerjaar (Groep 3)
-
Opvattingen van student-leraren over woordenschatinstructie voor tweedetaalleerders
-
- Journal Article
- A2
- open access
Building vocabulary bridges : exploring pre-service primary school teachers’ dispositions on L2 vocabulary instruction for emergent bilinguals through interactive book reading
-
Leesmotivatie in de B-stroom : van moeten naar willen