- ORCID iD
- 0000-0001-6747-2916
Show
Sort by
-
Psychosociale interventies op school voor kinderen en jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond : bevindingen uit het Rode Neuzen- en RefugeesWellSchool-onderzoek
-
Zorg op school voor kinderen en jongeren met een migratie- of vluchtelingenachtergrond : de school als sleutelcontact voor een welbevinden onder druk
-
- Journal Article
- A1
- open access
Mental health problems in refugee and immigrant primary school children in Flanders, Belgium
-
- Journal Article
- A1
- open access
The effect of a school-based creative expression program on immigrant and refugee children’s mental health and classroom social relationships : a cluster randomized trial in elementary school
-
A contextualized perspective on research participation in collaborative refugee research : a multi-site exploration of relational dynamics in collaborative research
-
'I look at you and see you looking at me' : role boundaries in a dynamic research relationship in qualitative health research with refugees
-
A qualitative analysis of coping with trauma and exile in applied theatre with Syrian refugees : the role of within-group interactions
-
- PhD Thesis
- open access
'It will always be Temporary' : an interdisciplinary study of coping with collective violence and exile in applied theatre
(2019) -
- Journal Article
- A2
- open access
‘En plots ben ik een individu…’ : de fluctuerende functie van dramaturg-als-onderzoeker en onderzoeker-als-dramaturg
-
‘Behind every stone awaits an Alexander’ : unravelling the limits of participation within micro and macro dramaturgy of participatory refugee theatre