dr. Tijs Rotsaert
- Work address
-
Henri Dunantlaan 2
9000 Gent - Tijs.Rotsaert@UGent.be
- ORCID iD
-
0000-0001-7946-2096
Show
Sort by
-
- Journal Article
- A2
- open access
El futuro de la evaluación en la educación superior
-
- Journal Article
- A2
- open access
Pre-service teachers as designers in the context of advertising literacy education
-
Students’ perceptions & need for relatedness in blended learning : a learning analytics intervention
-
Uitdagingen voor professionalisering : naar een effectieve opleiding voor leidinggevenden
-
Uitdagingen voor professionalisering : naar een effectieve opleiding voor leidinggevenden : deel 2 Het professionele continuüm voor leidinggevenden onderzoeksmatig in kaart gebracht
-
Peer assessment use, its social nature challenges and perceived educational value : a teachers’ survey study
-
De (niet-)anonieme beoordelaar : peer feedback geven in het hoger onderwijs via Socrative
-
- Journal Article
- A1
- open access
Anonymity as an instructional scaffold in peer assessment : its effects on peer feedback quality and evolution in students’ perceptions about peer assessment skills
-
- Journal Article
- A1
- open access
'Now you know what you’re doing right and wrong!' Peer feedback quality in synchronous peer assessment in secondary education
-
Students’ perceptions and preferences about the implementation of blended learning
(2017)