- ORCID iD
-
0000-0003-2330-5555
Show
Sort by
-
Man and machine : match made in heaven? (status: 'It’s complicated…') : exploring Dutch Automated Essay Scoring for young learners' written output
-
Functioneel Meertalig Leren : een krachtbron voor het oprapen
-
Slot : talenbewust het verschil maken voor alle kinderen
-
‘Juf, Tamazight is ooooooveral bij mij!’ : aan de slag met talensensibilisering op de basisschool
-
Detectives opsporen en ramen lappen : een krachtige taalleeromgeving in de klas
-
Inleiding : het verschil blijven maken als talenbewuste leraar
-
Talenbewust lesgeven : aan de slag met talige diversiteit in het basisonderwijs
Joana Duarte, Mirjam Günther-van der Meij, Fauve De Backer (UGent) , Carolien Frijns (UGent) and Babs Gezelle Meerburg(2022) -
Teacher expectations of multilingual students’ achievement : can teachers accurately predict science performance on a linguistically accommodated test?
-
Thuistaal als opstap voor zomerleren
(2020) -
Meertalige studenten in het hoger onderwijs fair evalueren : dat doe je zo!
(2020)