- ORCID iD
-
0000-0001-9989-1939
Show
Sort by
-
- Journal Article
- open access
The role of self-efficacy on feelings of burnout among Flemish school principals during the COVID-19 pandemic
-
The alignment of supervision and supporting practices for novice teachers in secondary schools
-
Begeleiding en beoordeling van startende leraren, een onmogelijke combinatie?
-
A focus on students’ and teachers’ learning through strategic human resource management
-
Strategic human resource management in primary and secondary schools : an explorative study in Flanders (Belgium)
-
Raamwerk voor de opvolging van professionalisering van schoolleiders
(2022) -
Verschillen in afstemming tussen strategisch beleid en personeelsbeleid in Vlaamse scholen
-
Stimulerende factoren voor het professioneel leren van leerkrachten in relatie tot strategisch personeelsbeleid binnen scholen
(2020) -
Belangrijke job demands en resources in relatie tot het welbevinden en de verloopintentie van leerkrachten
(2020) -
De rol van culturele schoolkenmerken en schoolleiderschap voor strategisch personeelsbeleid
(2020)