- ORCID iD
- 0000-0001-9989-1939
Show
Sort by
-
- Miscellaneous
- open access
Praktijkbijdrage voor het ontwerp, de opvolging en evaluatie van professionaliseringsinitiatieven voor schoolleiders
(2023) -
- Miscellaneous
- open access
Wetenschappelijk rapport. Wetenschappelijke opvolging van professionaliseringtrajecten met het oog op het versterken van leiderschap voor herstel en veerkracht in het onderwijs.
(2023) -
- Journal Article
- open access
The role of self-efficacy on feelings of burnout among Flemish school principals during the COVID-19 pandemic
-
The alignment of supervision and supporting practices for novice teachers in secondary schools
-
A strategic human resource orientation to teacher supervision
-
- Journal Article
- A1
- open access
A focus on students’ and teachers’ learning through strategic human resource management
-
Strategic human resource management in primary and secondary schools : an explorative study in Flanders (Belgium)
-
Begeleiding en beoordeling van startende leraren, een onmogelijke combinatie?
-
Raamwerk voor de opvolging van professionalisering van schoolleiders
(2022) -
Verschillen in afstemming tussen strategisch beleid en personeelsbeleid in Vlaamse scholen