Show
Sort by
-
Objectieve identificatie van hypernasaliteit op basis van long-term spectrum analysis (LTAS van lopende spraak bij kinderen met schisis)
(2023) -
Listeners’ attitudes towards voice disorders : an interaction between auditory and visual stimuli
-
- Journal Article
- A1
- open access
Attitudes of teachers toward multilingualism, heritage language maintenance and second language learning at school
-
Logopedische diagnostiek en behandeling bij kinderen geboren met een lip-, kaak- en verhemeltespleet : een state-of-the-art overzicht
-
Evidence-based speech intervention in children with a cleft palate : content, dosage, and perspectives of speech therapists and parents
-
'Sometimes I feel sad' : a qualitative study on children’s perceptions with cleft palate speech and language therapy
-
One size does not fit all : van een uniforme aanpak naar een diagnose-specifieke logopedische behandeling bij kinderen met palatoschisis
-
Attitudes ten opzichte van personen met dysfonie op basis van auditieve en audiovisuele stimuli
-
- Journal Article
- A1
- open access
Peer attitudes towards adolescents with speech disorders due to cleft lip and palate
-
Achieving the next level in cleft speech intervention : a protocol of a randomized sham-controlled trial to provide guidelines for a personalized approach in children with cleft palate