prof. Ruben Vanderlinde
Show
Sort by
-
A state-of-the-art on team teaching practices in Flanders : results of a large-scale survey study
-
- Journal Article
- A2
- open access
‘Let’s teach as we preach’ : the design of a professional development initiative to support teacher educators’ responsiveness to diversity
-
Effectief lesgeefgedrag, een vergelijking tussen solo teaching en teamteaching
-
Teamteaching in Vlaanderen : hoe zit dat nu echt? Een state-of-the-art
-
Geef je effectiever les met teamteaching? Het perspectief van Vlaamse leraren lager onderwijs
-
Teamteaching in Vlaanderen : stand van zaken, effecten op effectief lesgeefgedrag en professionalisering
-
- Conference Paper
- C1
- open access
Interrogating the role of teacher educators in the reduction of inequalities in education
-
- Journal Article
- A2
- open access
Aandacht voor effectief lesgeefgedrag tijdens het mentoringsgesprek : een grootschalig vragenlijstonderzoek bij mentoren in Vlaanderen
-
Teachers' professional development : the potential of teacher collaboration in Flemish (Belgian) schools
-
- Journal Article
- A1
- open access
Exploring the effectiveness of clinical simulations to develop student teachers’ parent-teacher communication competence