prof. Ellen Simon
Show
Sort by
-
- Journal Article
- A2
- open access
Newly arrived migrant students’ perceptions of emergency remote teaching : a Q methodology study
-
- Journal Article
- A1
- open access
Social attitudes, intelligibility and comprehensibility : the role of the listener in the perception of non-native speech
-
- Issue Editor
- open access
Spraakverstaanbaarheid en accent in het Nederlands als tweede taal
Chloé Lybaert (UGent) and Ellen Simon (UGent) -
- Journal Article
- A2
- open access
Verstaanbaarheid als interactioneel en contextgebonden fenomeen : een stand van zaken in het onderzoek naar het Nederlands als tweede taal
-
The impact of multimodal phonetic training on L2 perception : a study on French learners of Dutch in Belgium
-
- Journal Article
- A4
- open access
Nederlands leren tijdens een pandemie : over motivatie bij afstandsleren in NT2
-
- Journal Article
- A2
- open access
Dutch speech intelligibility in bilingual Turkish-Dutch children in Flanders
-
De ontwikkeling van fonologische representaties in een meertalige context
-
Dynamisch onderzoek van narratieven in typisch ontwikkelende Turks-Nederlandse kinderen in Vlaanderen : een pilootonderzoek
-
- Journal Article
- A1
- open access
Language abilities in bilingual children : the effect of family background and language exposure on the development of Turkish and Dutch