prof. dr. Stijn Vandevelde
Show
Sort by
-
Regranting identity to the outgraced: narratives of persons with learning disabilities: methodological considerations
-
Evaluating the inter-respondent (consumer vs staff) reliability and construct validity (SIS vs Vineland) of the Supports Intensity Scale on a Dutch sample
-
A review of children’s rights literature since the adoption of the United Nations Convention on the Rights of the Child
-
Jonge fotografen als medeonderzoekers: het gebruik van foto's in onderzoek naar betekenisverlening van kinderen en jongeren
-
Karakteristieken en noden van significante anderen van personen die middelen misbruiken: Exploratieve studie naar verandering en tevredenheid bij deelnemers van oudergroepen die werken volgens de principes van het GROOD-werkboek
(2008) -
Preventie van gedragsproblemen bij jonge kinderen : leertraject ondersteunen van 'emotionele beschikbaarheid' tussen ouders en hun kind
(2008) -
Evaluating reliability and construct validity of the Supports Intensity Scale in a Dutch sample
-
Greater mobility for persons with disabilities in Meetjesland, Belgium
-
Person centred planning (PCP) in a holistic framework of support strategies: a literature review
-
Max Weber and Alfred Schutz : the theoretical and methodological background of the case-oriented quantification approach behind WinMAX?